Dažniausiai užduodami klausimai

UŽSAKYMAS

Ar turite fizinę parduotuvę?
Deja, fizinės parduotuvės neturime. Užsakymus galima pateikti internetu arba paskambinus telefonu +37065588485.
Ar galiu pasimatuoti prekes?
Kadangi „BatuSkveras“ yra internetinė parduotuvė, deja, pasimatuoti prekių nėra galimybės. * Išmatavimų lentelės rasite prie kiekvienos prekės, tai padės Jums išsirinkti tinkamą dydį. Jei gaminys visgi netinka, jį galite grąžinti per 14 dienų nuo gavimo.
Kodėl negavau patvirtinimo apie savo užsakymą?
Jei negavote užsakymo patvirtinimo, galbūt neteisingai įvedėte savo el. pašto adresą. Taip pat, el.laiškas galėjo “nukeliauti” į reklamos arba SPAM skiltį. Patikrinkite šiuos aplankus savo pašto dėžutėje. Jei nepavyksta rasti užsakymo patvirtinimo, susisiekite su mūsų klientų aptarnavimo tarnyba el. paštu: [email protected] arba telefonu : +37065588485.
Ar galiu užsakymą apmokėti pristatymo / atsiėmimo metu?
Taip, apmokėti galite atsiimant siuntą iš Omniva siuntų terminalo arba pristatant DPD kurjeriui. Apmokėti galima tik kortele. Grynais atsiskaityti šiuo metu galimybės nėra. Pasirinkus apmokėjimą pristatymo metu, Jums bus pridėtas lėšų surinkimo mokestis – 2,99 Eur.
Ar būtina registruotis norint pateikti užsakymą?
Norint atlikti užsakymą registracija nėra būtina.
Ar užsakymą galima pateikti telefonu?
Taip, susisiekite su mumis telefonu +37065588485, mūsų darbo laikas I – V, 08:30 – 17: 00 (pietų pertrauka 12:30 – 13:00).
Ar galiu pakeisti jau pateiktą užsakymą?
Taip, norint pridėti prekes ar pakeisti prekės, dydį ar pristatymo adresą susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +37065588485 galėsime tai padaryti kol Jūsų užsakymas nėra išsiųstas.
Ar galiu užsakymą atšaukti?
Taip, užsakymą galima atšaukti. Norint atšaukti visą užsakymą ar bent vieną prekę iš užsakymo turite susisiekti su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +37065588485.

PRISTATYMAS

Per kiek laiko pristatysite užsakymą?
Pristatymo terminas priklauso nuo prekės kurią išsirinksite. Prie kiekvienos prekės yra nurodytas pristatymo terminas. Vidutiniškai pristatymas trunka 5 – 9 darbo dienas. * Prekes, kurias turime sandėlyje pristatome dar greičiau. Pristatymas trunka 1 – 3 darbo dienas. Šias prekes rasite čia: https://www.batuskveras.lt/43-batai-pigiau-akcija
Kokį pristatymo būdą galiu pasirinkti?
Rinktis galite iš kelių būdų: 1. DPD pristatymas kurjeriu. Siuntą kurjeris pristatys Jūsų nurodytu adresu. 2. Omniva paštomatai arba DPD siuntų terminalai. Siunta bus pristatyta į Jūsų pasirinktą paštomatą, o SMS žinute Jūs gausite durelių atidarymo kodą.
Ar galiu užsakymą atsiimti adresu Laisvės pr. 60?
Taip, iš anksto susitarus, užsakymą atsiimti galite mūsų biure. SVARBU! Užsakymas turi būti pateiktas bei iš anksto apmokėtas.
Ar siunčiate prekes į užsienį?
Taip, užsakymus siunčiame ir į užsienį. Pateikiant užsakymą turite pasirinkti šalį bei nurodyti tikslų adresą, kur norėsite gauti siuntą. Nepriklausomai nuo sumos ar prekių kiekio siuntimo kaina yra 9.99 Eur.

PREKIŲ GRĄŽINIMAS

Kaip galiu grąžinti prekes?
Prekes galite grąžinti dviem būdais: Omniva paštomatu, užpildę grąžinimo formą originalioje Omniva “Flipo” sistemoje. Visą informaciją apie prekių grąžinimą per Omniva rasite čia: > https://www.batuskveras.lt/content/2-prekiu-grazinimas Arba galite siųsti registruotą siuntą Lietuvos paštu. Siųsti reikia adresu: UAB Mido idėjos M.Mažvydo 12 – 71 Vilnius LT – 06269 * Lietuvos paštas siuntas į mūsų biurą pristato vieną kartą per 3 savaites, todėl labai prašome, esant galimybei prekes grąžinti per OMNIVA paštomatą. SVARBU! Jūsų patirtos siuntimo išlaidos grąžinant prekę nėra padengiamos.
Per kiek laiko galiu grąžinti prekes?
Prekes galite grąžinti per 14 dienų nuo jų gavimo dienos.
Kokias prekes galima grąžinti?
Grąžinti galima visas prekes per 14 dienų nuo užsakymo gavimo.
Ar galima prekes pakeisti?
Taip, jeigu užsakyta prekė netiko, galima ją pakeisti. Keitimo atveju susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +37065588485, kad galėtume Jums rezervuoti keičiamą prekę.
Kodėl nepavyksta užpildyti Omniva grąžinimo formos?
1. Perkraukite puslapį ir grąžinimo formą pradėkite pildyti iš naujo 2. Įsitikinkite, kad niekur nepalikote tarpu prieš ir po įrašytų žodžių. 3. Telefono numerį rašykite su +370 ir taip pat įsitikinkite, kad nepalikote tarpelių tarp skaičių. 4. Paspaudus ,,Pridėti prekę" prie prekės pavadinimo įrašykite tik vieną žodį, pvz.: suknelė 5. Nepamirškite sutikti su visomis nurodytomis sąlygomis. Jeigu grąžinimo formos užpildyti nepavyksta atlikus šiuos žingsius susisiekite su mums el. paštu [email protected] arba telefonu +37065588485.
Ką daryti, jei atliekant grąžinimą neatsispausdino Omniva lipdukas paštomate?
Lipdukas nėra būtinas, įdėkite siuntą į paštomatą be lipduko. Kurjeris pasiėmęs siuntą sistemoje matys kokiu adresu turi būti pristatyta. SVARBU! Jei naudojate tą pačią dėžutę su kuria ir gavote užsakymą, nuklijuokite arba užbraukite senąjį siuntos lipduką. Uždarius OMNIVA dureles ir neįdėjus siuntos Jūsų grąžinimo kodas jau bus panaudotas, tokiu atveju susisiekite su OMNIVA kompaniją, kad grąžintų sumokėtus pinigus už neįvykdytą grąžinimą ir grąžinimo formą užpildykite iš naujo. OMNIVA klientų aptarnavimas: 8 700 55077.
Ka daryti, jei grąžinant siuntą atsidarė per mažos durelės (durelių neuždariau)?
Svarbu! Durelių neuždarykite, Omnivos paštomato ekrane matysite pasirinkimą “Keisti durelių dydį”. Pasirinkus tinkamą dydį atsidarys kitos durelės. Jei šio pasirinkimo nematote tai reiškia, jog paštomatas yra užpildytas, tokiu atveju susisiekti su Omniva kompanija. OMNIVA klientų aptarnavimas: 8 700 55077.
Ka daryti, jei grąžinant siuntą atsidarė per mažos durelės (dureles uždariau)?
Kadangi dureles uždarėte, Jūsų siuntos numeris nebegalioja. Tokiu atveju, turite susisiekti su Omniva, kad Jums grąžinti pinigus už neįvykusį siuntimą ir grąžinimo formą mūsų sistemoje užpildyti dar kartą.OMNIVA klientų aptarnavimas: 8 700 55077.
Ką daryti, jeigu gavau brokuotą prekę?
Apgailestaujame, jeigu gavote nekokybišką prekę. Jeigu taip nutiko, susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +37065588485.
Per kiek laiko grąžinate pinigus?
Pinigus grąžiname per 7 darbo dienas, po to kai prekė yra gauta. Pinigai grąžinami į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas. Jeigu užsakymą apmokėjote atsiėmimo metu, banko sąskaitą reikia nurodyti grąžinimo formoje.
Kokiu būdu bus grąžinti pinigai už grąžinamas prekes?
Jeigu užsakymas buvo apmokėtas iš anksto, pinigus grąžinsime į tą pačią banko sąskaitą iš kurios buvo apmokėtas užsakymas. Jeigu užsakymą apmokėjote pristatymo metu ar atsiimant iš paštomato, tokiu atveju, grąžinimo formoje turite nurodyti banko sąskaitos numerį į kurią norite, kad Jums būtų grąžinti pinigai.
Ar atliekant grąžinimą reikalinga spausdinta grąžinimo forma?
Spausdinti ir siųsti grąžinimo formos nereikia. Visą informaciją apie Jūsų grąžinimą matysime OMNIVA sistemoje.

Neradote atsakymo į Jums rūpimą klausimą?

Mielai Jums padėsime. Susisiekite su mumis el. paštu [email protected] arba telefonu +37065588485. Atsakysime Jums per 1 darbo dieną.

Pridėta prie mėgstamiausių

Tačiau pirmiausia - slapukai 

Naudojame būtinus slapukus, kad BatųSkveras.lt veiktų nepriekaištingai, bei, kad patobulintume ir suasmenintume jūsų apsilankymą, tačiau tik tuo atveju, jei sutinkate. Daugiau apie pasirinkimo galimybes - mūsų slapukų politikoje.